Transfer Fisiere Kalisto

Transfer Fisiere Kalisto

Oferta Mostrare Albume Absolventi
Urmeaza-ne pe Facebook
Parteneri
Albume Absolventi

Albume Kalisto

Albume Nunti

Jadoris Photography

• 1. Cum plasez o comanda pe www.albume-nunti.ro?
  Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi apasand pe butonul "Adauga in cos" adiacent fiecarui produs. Dupa ce a-ti ales numarul de bucati dorite din fiecare produs si a-ti recalculat totalul comenzii apasati pe butonul "Verifica comanda" pentru a trece la pasul urmator. Aici vi se va cere sa va logati in contul dumneavoastra sau sa va introduceti datele personale daca sunteti un client nou. Tot aici, dupa ce v-ati logat sau introdus datele, vi se va cere sa trimiteti fisierele necesare pentru produsele care necesita acest lucru (albume digitale, carcase de DVD personalizate sau fotografiile care le doriti printate). Pentru a face acest lucru dati click pe butonul "Trimite fisierele" din stanga fiecarui produs. La final bifati casuta pentru "Am trimis toate fisierele." si finalizati comanda.

• 2. Cum trimit fisierele necesare?
  Dupa ce ati dat click pe "Verifica comanda" si v-ati logat sau introdus datele, vi se va cere sa trimiteti fisierele necesare pentru produsele care necesita acest lucru (albume digitale, carcase de DVD personalizate sau fotografiile care le doriti printate). Pentru a face acest lucru dati click pe butonul "Trimite" din stanga fiecarui produs. La final bifati casuta pentru "Am trimis toate fisierele." si finalizati comanda.

• 3. Cum imi fac cont?
  Dati click pe linkul „Inregistreaza-te” din partea stanga a website-ului sub formularul de login.

• 4. Cum va contactez?
  Puteti sa ne contactati la numarul de telefon afisat pe site in sectiunea de contact sau sa folositi formularul de contact. Raspunsul oricarei solicitari, atat telefonic cat si prin e-mail, se va face in timpul programului de lucru stabilit pe site.

• 5. Cand pot plasa comenzi?
  Puteti plasa comenzi in orice zi a saptamanii, la orice ora, insa preluarea comenzilor se face in fiecare zi lucratoare, conform programului mentionat in site in pagina de contact. Se pot prelua comenzi in zilele de sarbatoare sau in cazul extinderii programului de lucru, aceste informatii fiind comunicate in prealabil in pagina de contact. In cazul comenzilor plasate in afara programului de lucru, preluarea lor se va face in ziua urmatoare sau in prima zi lucratoare a saptamanii.

• 6. Care sunt modalitatile de plata?
  Platile se fac prin ramburs in momentul primirii coletului sau la sediul firmei daca ridicati coletul personal de la sediul nostru.

Ce trebuie sa stiu despre livrarea comenzii?

• 1. Am lansat comanda, cand primesc produsul?
  Estimarea noastra privind livrarea produselor, se bazeaza pe cativa factori foarte importanti: intervalul orar la care a fost plasata comanda, disponibilitatea produselor comandate si timpul de livrare. De exemplu, unul sau mai multe produse aflate pe aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile la data comenzii. In deplin acord cu dumneavoastra, se va stabili modul de livrare, esalonat sau toata comanda o data. Termenul de livrare pentru ALBUMELE DIGITALE este de 4 zile lucratoare.

• 2. Cine imi livreaza comanda?
  Trasportul este asigurat de catre un curier rapid (Otto, Fan curier sau GLS). Programul de livrari in tara este intre orele 10:00 - 16:00.

• 3. As vrea sa ridic personal produsul. Este posibil?
  Puteti ridica produsul de la sediul Kalisto din Jud. Sibiu, Loc. Selimbar, Str. Mihai Viteazu, nr 93, de luni pana vineri intre orele 09.00-16.00 Va rugam sa asteptati confirmarea reprezentantului de vanzari pentru confirmarea produsului in stoc. Pentru o mai buna orientare, puteti folosi harta din pagina de contact.

• 4. Ce trebuie sa fac la receptia comenzii?
  Va rugam sa verificati integritatea sigiliilor si a ambalajului. Produsele sunt sigilate si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la destinatie. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.